lutego 21, 2012

Wyróżnienie i wspomnienie Weekendu

Witam serdecznie. Po pierwsze bardzo dziękuję za komentarze a w szczególności za wyróżnienie od autorki Ulubionych robótek! Bardzo ale to bardzo mi miło!! Zgodnie z zasadami miałam opisać siebie w 7 zdaniach.:)
No cóż ciężko opisać siebie w 7 zdaniach ale spróbuje:
Jestem maniaczką picia kawy..mogę ją pić nawet w nocy-kocham ten zapach! Mam 1000 pomysłów na sekundę i wszystkie chcę od razu realizować. Nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych. Nie boję się próbować nowych rzeczy. Co chwilkę zmieniam coś w mieszkaniu, a właściwie to codziennie, po prostu muszę coś przestawić. Jestem domatorem, kocham swoje mieszkanko i domowników. Gdybym mogła adoptowałabym wszystkie koty i psy z schronisk.Jestem strasznie uczuciowa i wrażliwa. Lubię słuchać ludzi!( potrafię płakać nawet na dennych komediach romantycznych) Miejsce gdzie czuję, że żyję to moja pracownia i kuchnia:)







Moje wyróżnienie wędruje do
Anuszki
Petry Bluszcz
Wygnanko
Baloska
Malanka
Umbrella
Grodzia
Maciejka
Wybrałam moje ukochane blogerki:) Wy również wklejcie ten obrazek po prawej stronie bloga z informacją o wyróżnieniu i opiszcie siebie w tych 7 zdaniach- Jestem ciekawa!I wyróżnijcie inne blogi:) Buziaki!
Dziękuję i pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. ojoj, wyróżnienie? dla mnie? ojojoj... ale fajnie! dziękuję!
    Tak czytam o Tobie i muszę Ci napisać, że wiele tych zdań paswałoby też do mnie :)
    Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam to samo wrażenie, że takie to jakieś znane, bo takie moje ;)

      Usuń
  2. Dziękuje za wyroznienie. Jestes kochana. Postaram się coś skrobnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróznienia, aniołki słodkie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci dziękuję;-)))))))))jest mi milutko okropnie. BUZIAKI PRZESYŁAM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. :)
    A maleństwa są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zaskoczona Twoim wyróżnieniem.Bardzo się cieszę,ale uważam że nie zasługuję.Tak krótko prowadzę bloga i tak dużo jeszcze chcę się nauczyć.To miłe,próbuję zebrać myśli...i do roboty!A Tobie oczywiście gratuluję Twojego wyróżnienia!Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszności na stole ,wyglądają smakowicie i takie pewnie były.Gratuluje wyróżnienia, kwiaty piękne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ło matko, jak miło ;D strasznie Cie dziękuję, za to wyróżnienie;) a kuchnia przeprzytulna i apetyczna tarta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jestem a raczej do niedawna ... byłam maniaczką kawy ale niestety pierwiastki padły mi w organiźmie i ... od miesiąca zaliczam tylko 2 ewentualnie 2 i pół kawusi dziennie ... cierpię z tego powodu ale co zrobić ...
    pyszności pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie-pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :))

Copyright © Rękodzieło-art , Blogger