października 09, 2011

Róze z liści

Dzisiaj musieliśmy rozpalić w naszym małym kafloku, tak było zimno! Ogólnie to mamy pecha- pod nami sąsiedzi-"koczownicy" raczej nie ogrzewają  mieszkania , bo po co? wystarczy, że rozgrzewają się swoim magicznym napojem...natomiast obok nas remontują i nie wprowadzą się w tym roku więc tez nas nie ogrzeją..a my ostatnie piętro kamienicy:) Ale damy rade:) Kaflok dobra rzecz:) Ale ja nie o tym miałam pisać.. Rano znowu padało, ale nie mogłam się oprzeć i mimo, że mokro to nazbierałam liści klonu.
Jak zrobić bukiecik jesienny:

 Liscie zginamy gładką stroną na pół
 Robimy rulonik
 Kolejno dodajemy zgiete na pół liscie jak powyżej formując" płatki"

 I dokladmy kolejne, liscie powinny byc "świeże", żeby sie nie kruszyły:) Zazwyczaj na jedna rożę daję 5 liści
I tandan! Gotowa róże obkrecamy drucikiem i gotowe. Ja dodałam sztuczne małe dnie i kilka rajskich jabłuszek.Całosć spryskać lakierem-nie bedzie sie kruszyć i bedzie się ladnie błyszczeć
Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Swietna robota. Dzieki za ten kursik, na pewno sie przyda.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny dowód na to, że aby wyczarować efektowne dekoracje, nie potrzebny jest duży budżet.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna prezentacja, ciekawe jak długo taki bukiecik wytrzymuje? Od dawna mam ochotę zrobić taki bukiet. Może kiedyś znajdę czas, a wtedy na pewno skorzystam z tej instrukcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe. Robi wrażenie, a i ładne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :))

Copyright © Rękodzieło-art , Blogger